FANDOM

Сахаров зображенняЯ йому, звісно, не дуже вірив, хоч він показував мені фото...
Сахарову бракує доказів, що тема, описана в статті, існує. Додайте зображення.

Наїзд
Гра Поклик Прип'яті(ico) Поклик Прип'яті
Квестодавець Султан
Умови відміни
  • Самостійно знищити групу Спартака
  • Не втручатися

Наїзд — побічний квест у «Поклику Прип'яті». За сюжетом група вільних сталкерів на чолі з Кастетом вирішує приєднатися до банди Султана. Щоб довести свою відданість бандитам, вони вирішують влаштувати наїзд на групу Спартака з «Шевченко».

Отримання квестуРедагувати

По прибутті на «Скадовськ» головного героя покличе Кастет, котрий скаже, що у Султана є до нас справа. Лідер бандитів розкаже про наїзд та запропонує долучитись до групи Кастета, щоб заслужити авторитет.

Проходження квестуРедагувати

У нас є вибір, як діяти:

I варіант: Стати на бік бандитівРедагувати

Розмовляємо з Кастетом і погоджуємося допомогти. Наїзд бандити планують вночі, тож якщо стемніє не скоро, можна залишитись із Кастетом: час прискориться, і головний герой вже буде біля «Шевченко» разом із бандитами. Можна також дочекатися і прийти до суховантажу самостійно — різниці немає. Нападаємо на сталкерів разом із групою і прикриваємо Кастета. Після перестрілки розмовляємо з новоспеченим бандитом і отримуємо нагороду.

II варіант: Стати на бік сталкерівРедагувати

Попереджаємо про наїзд когось зі сталкерів: Бороду, Глухаря або власне Спартака. Всі запропонують влаштувати засідку на бандитів. Погоджуємося допомогти, а потім впроваджуємося до банди. Під час атаки знищуємо групу Кастета, після чого розмовляємо зі Спартаком і отримуємо нагороду.

III варіант: Не втручатисяРедагувати

Можна розповісти сталкерам про наїзд і відмовитись допомогти, або взагалі нічого не робити. В обох випадках наступного дня квест відміниться, а група Спартака зникне з «Шевченка». Нагороди в такому випадку не буде, але цього варіанту необхідно дотриматися в разі, якщо гравець хоче отримати досягнення «Прихильник рівноваги».

НагородаРедагувати