FANDOM

Один постріл
Один постріл.jpg
Шакал та Сербін
Гра Поклик Прип'яті Поклик Прип'яті
Квестодавець Полковник Ковальський
Умови виконання

Шакал та Сербін загинули

Умови провалу

Упустити обрані цілі

Нагорода

СВДм-2 з патронами

Один постріл — побічний квест у «Поклику Прип'яті».

Отримання квестуРедагувати

Щоб розпочати даний квест, необхідно попередньо виконати хоча б один квест, пов'язаний із найманцями: «Табір найманців» або «Копачі», тоді головний герой матиме уяву про плани найманців у Центрі Зони. Згодом після виконання квесту «Виріб №62» Гарик розповість, що привів до Прип'яті найманців, котрі шукають якусь лабораторію. Доповідаємо про нових гостей міста полковникові Ковальському, після чого в діалозі з ним обираємо кращу ціль для знищення під час зустрічі найманців: лідера найманців або посланця. Після цього полковник зв'яжеться по рації з лейтенантом Кириловим, котрий проводить головного героя.

Проходження квестуРедагувати

На місці лейтенант Кирилов видасть снайперську гвинтівку та патрони до неї, а сам піде спостерігати за точкою з іншого напрямку. Краще буде використовувати полагоджену гаус-гармату: вона і забійніша від СВДм-2, і має більш якісний оптичний приціл. Чекаємо на появу найманців та двох цілей — вони розмовлятимуть в центрі двору гуртожитку, один буде одягнений у екзоскелет, а другий — у науковий костюм. Найкращим варіантом буде знищити обидві цілі, незалежно від того, яку обрали у розмові з полковником Ковальським. Також варто вбити найманців із РПГ-7у, виключно через те, щоб забрати потужну зброю. Вбиваємо найманців, обшукуємо тіла та повертаємось до пральні, де доповідаємо полковникові Ковальському про результати операції.

НагородаРедагувати

За успішно виконану операцію полковник Ковальський дозволить залишити снайперську гвинтівку собі, а також дасть ще 30 патронів до неї. При вбивстві Сербіна з його тіла можна взяти ключ-карту від кімнати з припасами в лабораторії X-8.

Випадкова вікі