FANDOM

ПМм
ПМм.png
Назва ПМм
Реальний прототип Пістолет Макарова
Країна-виробник СРСР СРСР
Росія Росія
Іконка ПМм(ico).png
Ігри У всій серії
Встановлювані модулі

Глушник (ЧН)

Боєприпаси Патрони 9x18мм
Середня вартість 280 RU (ТЧ)
300 RU (ЧН)
400 RU (ПП)

ПМм — найпоширеніший пістолет у Зоні, дуже зручний у використанні. Представляє із себе дуже малу потужність у поєднанні з великою надійністю. Є основною зброєю усіх сталкерів-новачків, починаючи з військових та закінчуючи бандитами.

Ігровий описРедагувати

Тінь ЧорнобиляРедагувати

Найбільш поширений у Зоні пістолет — спадщина радянської епохи. Доволі надійний та дешевий, відзначається невисокою місткістю магазина за недостатньої потужності та незадовільної точності патрона. Основна зброя сталера-новачка.

Чисте НебоРедагувати

Найпоширеніший у Зоні пістолет — спадщина радянської епохи. Доволі надійний та дешевий, але відзначається невисокою місткістю магазина за недостатньої потужності та незадовільної точності патрона. Основна зброя сталкера-новачка. Для спорядження використовуються боєприпаси калібру 9x18 мм.

Поклик Прип'ятіРедагувати

Найбільш поширений у Зоні пістолет, спадщина радянської епохи. ПМм — один із кращих представників класу компактної зброї самооборони. Він відзначається невеликими розмірами, виключно надійний, простий у поводженні та обслуговуванні. Серед недоліків — малі дальність і точність стрільби, невисока ефективність кулі та (порівняно із сучасними пістолетами того ж класу) доволі велика маса за недостатньої місткості магазину.

Особливі зразкиРедагувати

  • Іменний пістолет - квестова зброя у ЧН.
  • Нагородний ПМм - особиста зброя Дегтярьова.

ГалереяРедагувати

Цікаві фактиРедагувати

  • В усіх іграх серії, ПМм - перша вогнепальна зброя в руках гравця.

Випадкова вікі