FANDOM

Полтергейст
Полтергейст
Назва Полтергейст
Зустрічається в…

Тінь Чорнобиля(ico) Тінь Чорнобиля
Чисте Небо(ico) Чисте Небо
Поклик Прип'яті(ico) Поклик Прип'яті

Походження

Людина

Поведінка

Атакує сталкера використовуючи телекінез

Живучість

Середня

Підвиди

Вогняний полтергейст

Зовнішність

Літаючі,оточені іскрами кулі.В ТЧ при пострілі в нього з кулі вивалюється безногий гуманоїд

Полтергейст-рідкісний і небезпечний мутант,чиє походження невідоме

Загальні свідчення:Редагувати

Істинно надприродні невидимі істоти,які зустрічаються тільки в глибині Зони.Про походження нічого достовірного не відомо;побутує легенда ,що це духи сталкерів,які потрапили під потужній викид.Механізм появи цих невидимок дійсно відповідає легендам про полтергейста(звідки й назва)і відрізняється різноманіттям:від періодичного виття і сміху до  небезпечних вогняних куль ,які з"являються з нізвідки.На жаль всі свідчення про це явище черпаються з незрозумілих і доволі суперечливих розповідей,правдивість яких викликає сумнів.

Образ життя і поведінка:Редагувати

Мешкають, як правило, всередині напівзруйнованих споруд, в підземних лабораторіях. У ПП з'являються на відкритому просторі в аномалії «Залізний ліс», регулярно спавняться на цій локації, другий мешкає біля аномалії «Цирк», це вогняний підвид.

При наближенні візитер отримує потужні псі- та фізичні удари полем, але в даному випадку це свого роду захисні аури — ця непотужна, літаюча над землею, істота таким чином захищає своє життя. Враховуючи захисні аури, одночасно намагається заповзти в укриття. Їжу піднімає, прикидуючись трупом, з наступним включенням псі-поля. На відкритих місцях зустрічаються зрідка. На аури витрачає енергію. Потім практично знесилений, але може нанести відчутні удари парою кінцівок.

Створює псі-образи-тіні, які відволікають ворогів від нього. Тіні проходять  крізь стіни. Їх наявність — показник присутности полтергейста. Зіткнення з тінню призводить до падіння витривалости. Фізичних пошкоджень немає — тільки психічні.

Відношення до інших мутантів:Редагувати

Інші мутанти намагаються їх уникати. Загалом, відомо, що в лабораторіях полтергейсти часто мирно ведуть сусідство з тамтешньою фауною.

Відношеня до людей і поради сталкерові:Редагувати

Найкраще нав'язувати йому ближній бій — мала живучість вкупі з ненайвищою швидкістю переміщення роблять його легкою здобиччю. Особливо ефективний дріб, надточні гвинтівки у цьому випадку малокорисні  у зв'язку з особливостями будови організму мутанта. Зустрічаються в суворо заскриптованих місцях, тому до кожного бою можна підготуватись заздалегідь, точно знаючи, що вас очікує і в яких умовах доведеться працювати. Не дуже небезпечний мутант. Стріляючи, необхідно прицілюватись трохи вище центру «свічення», інакше кулі будуть попадати «в молоко».

Полтергейсти бувають двох типів. Одні, використовуючи гравітацію, метають в ворога предмети, інші — вогняні —намагаються його підсмажити. Недосвідчений мисливець почне крутитись, щоб не потрапити під атаку... Але треба знати одну особливість — у полтергейста немає ні зору, ні слуху в звичайному розумінні цих слів. Він відчуває об'єкти, які рухаються в гравітаційному полі. Запам'ятай: досвідчений  мисливець, побачивши полтергейста, завмирає, сріляє у ціль і знову завмирає
Звіробій, ПП

Підвиди:Редагувати

Цікаві факти:Редагувати

  • Якщо вбити вогняного полтергейста,то з нього випадає «м'ясо». Це може означати, що полтергейст, можливо, сяючий чи просто невидимий, тому при смерті й випадає туша мутанта.
  • Крім використання телекінезу, звичайний полтергейст абсолютно безпечний.
  • В ТЧ після вбивства полтергейста з'являється якась подоба тіла.
  • В ЧН і ПП тіло після смерти не з'являється, за вийнятком шматків м'яса, які розлетілись.
  • В ПП якщо йти пригнувшись, то полтергейст не зверне на вас ніякої уваги, навіть якщо ви підійдете до нього впритул.
  • Гучно і зловісно сміються (ТЧ). Можна почути біля входу в X-18. В ЧН звуків не видає.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі