FANDOM

Протигаз
Протигаз
Іконка Протигаз(ico)
Вартість, RU 1000

Протигаз є важливим атрибутом спорядження сталкера. Представляє собою закриту гумову маску з системою дихання через фільтри (фільтруючий тип, людина дихає очищають повітря з атмосфери) або за допомогою патрона-генератора (ізолюючий тип). Захищає органи дихання та зору від впливу отруйних і радіоактивних речовин, а також хвороботворних бактерій і мікробів. Більшість сталкерів не носять протигази, оскільки в них дуже важко вести бій, а також складно пересуватися бігом. Часто протигаз замінюється ватно-марлевою пов'язкою або респіратором. Тим не менш, завбачливі сталкери використовують в хідниках цивільні або армійські протигази, а комбінезони більшості угруповань мають вдосконалені моделі з вбудованими масками, пофарбованими в кольори угруповання.

Ігровий описРедагувати

Стандартний протигаз, призначений для фільтрації з повітря радіоактивного пилу та отруйних речовин. Широко використовується як новачками, так і ветеранами всіх угруповань через свою функціональну незамінність. Не споряджений захистом від куль, осколків і механічних впливів.

ПриміткиРедагувати

  • Зразком даного протигазу є вітчизняний ПБФ.

Унiкальнi зразкиРедагувати

Протигаз найманців - вирiзаний протигаз з гри.

ГалереяРедагувати

Варіанти протигазів різних угруповань.