FANDOM

Радіація(ico).pngУвага! Спойлери!
Нижче переказується сюжет гри або його елемент. Якщо ви не проходили гру — читати не рекомендується.

Професор Сахаров
Професор Сахаров.png
Вчений
Прізвище Сахаров
Ігри ТЧ.png Тінь Чорнобиля

ЧН.png Чисте Небо

Ранг Новачок Новачок

Досвідчений Досвідчений

Угруповання Вчені Вчені
Рід діяльності
  • Вчений
Додаткова інформація

Сахаров — головний учений Янтара, що веде досліди у мобільному таборі, у спеціальному бункері.

Чисте НебоРедагувати

У 2011 до бункера Сахарова прибув сталкер на прізвисько Стрілець. Тому був потрібний захист від псі-випромінювання, щоб пройти через Випалювач на північ Зони — до ЧАЕС. В той же час Сахарову був необхідний доброволець, що міг би протестувати новий агрегат, який саме захищає від подібного випромінювання, джерело якого знаходиться під заводом на Янтарі.

Не згадуючи свої плани в подробицях, Стрілець укладає із Сахаровим угоду і йде на територію заводу. Отримавши бажане, сталкер розриває зв'язок із вченим і йде в бік Рудого лісу, через який можна пройти до Випалювача.

Через деякий час до бункеру прибуває найманець на прізвисько Шрам і розпитує у вченого про Стрільця. Сахаров відмовляється ділитися інформацією, доки найманець не виконає деякі завдання, що допоможуть у дослідженнях. Попрацювавши на вченого, Шрам отримує інформацію щодо Стрільця і долучається до загону Лівші, що згодом виконує спецоперацію на територію заводу, щоб зменшити інтенсивність псі-випромінювання на території. Прийнявши участь в цій операції, Шрам отримує повідомлення від Сахарова і відправляється наздоганяти Стрільця в Рудий ліс.

Тiнь ЧорнобилюРедагувати

У 2012 році Сахаров все ще займається дослідженнями пов'язаними з лабораторією X16, а також розробкою досконалої захисту від пси-випромінювання. Вчений споряджає в лабораторію експедицію, в яку входили Привид і Васильєв, з метою відключити джерело пси-випромінювання. Однак, його плани провалюються, а вся експедиція гине: Привид в підземній лабораторії, а Васильєв на озері.

Пізніше, Сахарову допомагає Мічений, виконуючи завдання пов'язані з лабораторією.

Поклик Прип'ятiРедагувати

Після вимкнення випалювача до Сахарова прийшов Герман. Через деякий час, Герман відправився в новий бункер на околицях «Юпітера».

Трохи пізніше Сахаров розробив апгрейд для тактичного шолома, шолома «Заслін» и комбінезона «СЕВА» - «Псі-купол», який захищає від псі-впливу.

Цiкавi фактиРедагувати

ЗагальнеРедагувати

  • Образ професора та прізвище були взяті з реальної людини - Андрія Дмитровича Сахарова - радянського фізика, академіка АН СРСР, правозахисника, одного із творців першої радянської водневої бомби.
  • Це один з двох персонажів в S.T.A.L.K.E.R., у яких однакова зовнішність у всіх іграх серії. Другим таким персонажем є Новіков.
  • В Тінях Чорнобилю ранг Сахарова відзначений як «Новачок», а в Чистому Небі - «Досвідчений».
  • Сахаров зовні схожий на Доктора та Представника Усвідомлення. На Доктора він схожий через те, що його голова заснована на голові Доктора.

Тiнь ЧорнобилюРедагувати

  • Через те, що Сахаров каже тільки одну вітальну фразу, гравці дали йому забавне прізвисько - «Доктор так-так».
  • Сахарову не можна продати предмет дорожче 300.000 RU.
  • Якщо вступити до «Волi», Сахаров стане ворожим і купуватиме артефакти за значно заниженою ціною, а якщо до «Долгу» - навпаки.
  • Сахаров не впізнає Стрільця, хоча Стрілець і зустрічався з ним в 2011 році.
  • У бункері, де працює Сахаров можна побачити його домашню тварину - бігає в колесі лабораторний пацюк.
  • Сахаров - єдиний персонаж, який купує артефакти за номінальною ціною.

Чисте НебоРедагувати

  • Нейтральний по відношенню до всіх угрупованням.
  • Є єдиним представником «Вчених», не рахуючи групу дослідників, яку вів Шрам у вступному ролику до гри.

Поклик Прип'ятiРедагувати

  • Професор Герман розповідає:

«Правда, раніше мені доводилося бувати в лабораторії професора Сахарова ...»

«Високотехнологічний псі-захист, винайдений певним вченим на прізвище Сахаров.»

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі