FANDOM

Підземелля Агропрома
Підземелля НДІ «Агропром»
Назва Підземелля НДІ «Агропром»
Зустрічається в…

Тінь Чорнобиля(ico) Тінь Чорнобиля
Чисте Небо(ico) Чисте Небо

Сусідні локації
Угруповання

Бандити Бандити
Військові Військові

Мутанти
Аномалії
Ключові персонажі

Одинаки Доктор

Ключові об'єкти

Чисте НебоРедагувати

В ЧН дана локація має більш обширну територію, ніж у ТЧ, це пов'язано з тим, що його треба затопити за проханням Крилова, лідера «Долгу» в 2011 році. За його думкою, це зупинить мутантів, які вилазять на поверхню з підземелля й сильно дошкуляють угрупуванню. Можливо саме наявна на нижньому ярусі підземелля водоперегінна установка є причиною обміління сусіднього озера Янтар. Після її відключення, велика частина підземних комунікацій під НДІ «Агропром» виявляється затопленою, ймовірно закривши цим доступ в таємну лабораторію.

Тінь ЧорнобиляРедагувати

Одна з ключових локацій у ТЧ. Тут гравець зустрічає найнебезпечніших мутантів Зоникровососа і контролера, а також знаходить перші обширні відомості про угрупування Стрільця. Від попереднього підземного комплексу нам залишилась доволі невелика його площа, за якою неможливо зрозуміти, які досліди  тут здійснювали. Катакомби, прилеглі до підвалу самогоНДІ патрулюються вояками, присланими сюди за свої провини в покарання, дальня частина тунелів облюбована групою бандитів, які періодично вилазять на поверхню. Решта підземелля  порожня, якщо не враховувати кровососів(спочатку один, далі, при повторному відвідуванні, можна зустріти до трьох особин), які поступово облюбували ці сирі місця, та контролера, який невідомо звідки взявся.

Галерея Редагувати

Скріншоти ТЧ Редагувати

Скріншоти ЧН Редагувати

Мапи Редагувати

Випадкова вікі