FANDOM

Радіація
Радіація.png
Зустрічається в У всій серії
Місця появи Зона відчуження

Так само відома, як "Вогнище радіоактивності":

Зона підвищеного рівня - понад 50 мкР / год - радіації. Необхідно уникати тривалого знаходження в подібних місцях.

Загальна інформаціяРедагувати

Забруднені радіацією місця теж можна назвати аномалією, до того ж найнебезпечнішою з усіх, адже вона не помітна. Лише тріск лічильника Гейгера допомагає визначити кордони небезпечного місця.

Радіація найчастіше зустрічається біля металевих предметів, наприклад, біля покинутої техніки або ЛЕП. Так само багато радіації на кордонах локацій. Загалом, чим ближче до центру Зони, тим частіше зутрічається радіація. Так, на ЧАЕС нема що робити без костюму з нормальним радзахистом.

Є декілька способів вилікувати радіацію. Перший - народний. Декілька пляшок горілки допоможуть зняти зараження, але гравець не зможе активно діяти через побічні ефекти. Другий спосіб - професіональний. Для серйозних випадків потрібно мати під рукою протирадиційні препарати або наукову аптечку. У ПП також можна звернутись до лікаря. Є ще один спосіб вилікуватись. Деякі артефакти виводять радіацію. Якщо їх використовувати, то можуть не знадобитись навіть спеціальні ліки. Але слід пам'ятати, що більшість артефактів, навпаки, - радіоактивні. 

Випадкова вікі