FANDOM

СГІ-5к Стрільця
270px-СГИ-5к Стрелка.png
Ігри S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип'яті
Встановлювані модулі

Глушник, Приціл SUSAT, M203

Боєприпаси Патрони 5.56x45 мм
СГІ-5к Стрільця — унікальний екземпляр штурмової гвинтівки, яка належить Стрільцю.

Ігровий описРедагувати

Хоч цей екземпляр штурмової гвинтівки випущений явно не вчора, добре видно, що колишній власник звертався зі зброєю дбайливо. Гвинтівка цілком перебрана, а її деталі ретельно підігнані одна до одної, що дозволило трохи збільшити забійну силу. На прикладі обережно вирізана буква «С» і 16 маленьких хрестиків.

ПеревагиРедагувати

  • Висока точність.
  • Можливість установки усіх аддонів до зброї.
  • Висока вбивча сила.

НедолікиРедагувати

  • Велика вага.

Де знайтиРедагувати

  • Гвинтівка має досить складний механізм отримання. Гравець повинен досліджувати усі тайники групи Стрільця. Біля усіх тайників є ящик або рюкзак. Після того, як гравець оглянув два тайники, СГИ-5К Стрільця відразу ж з'являється в ящику третього тайника.

Цікаві фактиРедагувати

  • СГИ-5К Стрільця - та сама гвинтівка, яку Стрілець використав на ЧАЕС в ЧН.
  • Стрілець повинен був втратити свій автомат при викиді в 2011 році на ЧАЕС, але в ПП цей автомат зберігається в тайнику. Незрозуміло, як він там виявився. Можливо, на ЧАЕС Стрілець використав інший СГИ-5К: або захоплений у супротивників, або придбаний іншими способами.
    • Версію про те, що у нього була ще одна, побічно підтверджує також наступний факт: в ЗП в записках Стрілок пише, що залишає свою гвинтівку, оскільки з патронами до неї напружив, і бере свій "АК".
  • У деяких версіях гри має іконку СГИ-5К з прицілом, але якщо узяти зброю в руки, прицілу не буде.
  • Попри те, що цей автомат - власність Стрільця, він не упізнає його під час зустрічі з Дегтярьовим в Прип'яті (оскільки у нього все ще амнезія після подій ЧН, адже на старт ТЧ він не пам'ятав майже нічого о собі.

Випадкова вікі