FANDOM

Султан
Султан
Бандит
Прізвисько Султан
Ігри S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип'яті
Угруповання Бандити Бандити
Рід діяльності
  • Лідер угруповання
Спорядження Шкіряний плащ
Додаткова інформація

Султан — лідер бандитів Затону, шановний отаман. Перший бандит, якому вдалося укласти нейтралітет з вільними сталкерами. Намагається перетворити «Скадовськ» в суто бандитський табір, тому конфліктує з місцевим барменом Бородою. Має особистого охоронця — бандита на прізвисько Кастет.

БіографіяРедагувати

Якщо вірити словам Султана, то паханом він став ще у школі. Ще тоді, у нього був кращий друг, якого звали Толяном. Йому не вистачало «гострих» відчуттів, тому він почав вживати наркотики. Спочатку він лише курив «шмаль», а коли з'явилися гроші — спробував кокаїн, а згодом і героїн. Султан попереджав Толяна, що з наркотиками йому слід зав'язувати, але той його не слухав. Через деякий час Толян вжив зіпсований наркотик, а згодом і помер... Султан знайшов бариг, що продали його другу наркотики, і вбив їх, через що потрапив до в'язниці. Там на нього був здійснений замах, і бандит ледь на помер через колоте поранення. Після виходу з в'язниці Султан спробував заснувати свій бізнес, але знову потрапив за ґрати. Після другого виходу Султан кинув усі свої справи та пішов до Зони. Півроку він виживав у колі бандитів, а згодом став авторитетом і почав керувати власною бандою. Після відключення Випалювача він зі своєю бандою вирушив за сталкерами на Затон і прибув на «Скадовськ», де уклав зі сталкерами нейтралітет.

Пов'язані квестиРедагувати

Цікаві фактиРедагувати

  • На час прибуття Дегтярьова на «Скадовськ», Султан — єдиний бандит, що там знаходиться. Усі інші сталкери, що вдягнені як бандити (навіть Кастет), відмічаються як «Вільні сталкери».

ГалереяРедагувати