FANDOM

Схованка Стрільця
Тайник Стрелка.png
Схованка Стрільця
Локація Підземелля НДІ «Агропром»
Угруповання Одинаки Одинаки

Група Стрільця Група Стрільця

Схованка групи Стрільця - підлокація в S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля і S.T.A.L.K.E.R.: Чисте Небо, секретне місце в підземеллях Агропрома.

ОписРедагувати

Члени групи Стрільця використовували цю кімнату як місце для відпочинку, пункт передачі спорядження та обміну повідомленнями. Саме тут, втративший пам'ять Мічений, знаходить повідомлення від Примари і зустрічається з Доктором в 2012 році. Також сховок групи Стрільця зустрічається в 2011 році, за минулий рік між подіями ігор сховок навіть не поміняв вигляд. Крім Групи Стрільця в схованці був найманець Шрам, який шукав там інформацію про цю групу. У схованці найманець знайшов КПК, в якому були записи Стрільця і Привида. Також в схованці є дивнi двері, що найвірогідніше ведуть до незатоплених підземель, в яких могла знаходиться лабораторія Х-7.

Цiкавi фактиРедагувати

  • Дивно, що для секретного місця, сховок виглядає надто очевидно: широкий і відкритий вхід в трубі, а перед входом навіть ящики в драбинку складені.
  • Дуже дивно, що ні Шрам, ні Мічений при першому відвідуванні схованки не влучили в розтяжку. Ймовірно, в 2011 році розтяжка була деактивованою, а пізніше - відновлена Привидом або Доктором.
  • У Тінях Чорнобиля під час повторного відвідування схованки в коридорі перед ним з'являються два підземних кровососа.
  • Дивно, що в Чистому Небі в ніші лежав КПК, а в Тінях Чорнобиля вже флешка (можливо, Привид залишив її, прийшовши після Шрама).
  • У схованці можна знайти артефакт «Вогняна куля».
  • У схованці знаходиться флешка з інформацією про пересування групи Стрільця.

Випадкова вікі