FANDOM

Сікач
Сікач
Бандит
Прізвисько Кабан (ТЧ)
Сікач (ЧН)
Ігри Тінь Чорнобиля(ico) Тінь Чорнобиля
Чисте Небо(ico) Чисте Небо
Ранг Ветеран Ветеран
Угруповання Бандити Бандити
Рід діяльності
  • Бармен (ЧН)
  • Лідер угруповання (ТЧ)
Зброя
Спорядження Шкіряний плащ
Додаткова інформація
Ти учті: тріщиш поменше — проживеш подовше.
— Сікач, під час прощання

Сікач (також Кабан) ― колишній бармен, а пізніше лідер угруповання бандитів.

Невідомо, коли Сікач прийшов у Зону, але відомо те, що в 2011 році він працював барменом на базі бандитів у Депо. Бажав отримати п'єдестал ― стати лідером угруповання, але цю посаду займав Йога.

В кінці 2011 року, Сікач таки отримав владу, він став лідером великої банди. Що стало з попереднім паханом ― невідомо. Після того як угруповання «Воля» залишило Темну долину, Сікач разом зі своєю бандою заснував нову базу не території Старої фабрики.

Згодом пахан дізнався, що в околицях табору є вхід до секретної лабораторії, тому відправив людей на його пошуки. Через деякий час були знайдені зачинені двері у підвалі заводу на півдні від табору, а також половина коду від них. Це ще більше підігріло інтерес Сікача, і він дуже хотів потрапити до лабораторії, про що свідчать розмови бандитів.

У Темну долину почали прибувати загони угруповання «Долг», завданням яких було витіснення бандитів з локації. Перевага була на боці банди Сікача — скільки б бійців не відправляли на знищення табору, щоразу вони зазнавали поразки. Завдання вбити Сікача було в Кулі та його групи, однак і в них це не вийшло — двох людей бандити захопили в полон.

Через деякий час у табір банди проник сталкер на прізвисько Мічений, котрому був потрібний ключ від лабораторії X-18. Йому вдалося пробратися до кабінета Сікача та вбити пахана, після чого він втік з бази та вирушив до лабораторії.

Пов'язані квестиРедагувати

Тінь ЧорнобиляРедагувати

ПриміткиРедагувати

В ЧН, де Сікач бармен, у нього можна купити координати на такі схованки:

ГалереяРедагувати