FANDOM

Темна долина
Xr cs screen 41 1680w.jpg
Назва Темна долина
Сусідні локації
Угруповання

Бандити.png Бандити
Долг.png «Долг»
Одинаки.png Одинаки
Військові.png Військові
Воля.png «Воля»
Найманці.png Найманці

Мутанти
Аномалії
Ключові персонажі

Долг.png Куля
Бандити.png Кабан
Воля.png Чехов

Тут завжди похмуро та мрячно, часто йде дощ. У Темній долині можна розжитися непоганими артефактами, а можна і швидко розпрощатися із життям. Тут багато старих сталкерів: вони прийшли сюди за коштовними артефактами; є й бандити. Можна пошукати вхід до розташованої десь тут підземної лабораторії, тільки звідти ніхто не повертався, тож нікому достеменно не відомо, що там є.

Примітки Редагувати

  • Спочатку на території Темної долини повинні були розташовуватися бази двох вирізаних бандитських угруповань - «Мерці» і «Чорні слимаки».
  • В ТЧ на недобудованій фабриці правлять бандити, а в ЧН - угруповання Свобода.
  • У цій локації майже не буває мутантів (тільки зграї плоті і собак, три "квестових" кровососи, яких легко обійти), так що їх можна вважати чи не найбільш безпечними, але це в ЧН. В ТЧ тут безліч мутантів, у тому числі й кілька кровососів.
  • В ЧН на північному заході локації лежать трупи долгівця, свободівця і найманця.
  • На покинутій бензоколонці мешкає другий кровосос з ТЧ. Ви помічаєте іконку нейтрала в будівлі і заходите туди через головний вхід на другий поверх, але зайшовши в маленьку кімнатку помічаєте розводи крові на стінах, труп сталкера і бандита, а сам нейтрал-новачок лежить скорчившись і просить аптечку. В той момент коли ви це все побачите, знизу пролунає рев і у вас буде три-чотири секунди, щоб дати сталкеру аптечку і зустріти забігаючих у кімнату кровососів. Очевидно, це його особиста їдальня, а поранений сталкер грав у ній роль «консерви» про запас або ж приманки.
  • В ЧН в цьому ж будинку живуть аж три кровососа, винні в загибелі помічника техніка Свободи. Той дає квест на пошук важливої ​​інформації, яку ніс йому кур'єр.
  • В ТЧ можна дізнатися з КПК про те, що колись сюди дійшов патруль «Моноліту», але був знищений окрім єдиного монолітівця, що помстився за вбитих побратимів . Примітно те, що це саме далеке місце, куди фанатики змогли дійти. В приміщеннях X18 можна знайти комбез «Моноліту», АКМ-74/2 з підствольника і патрони з аптечками.
  • В ТЧ під час штурму військовими фабрики, біля входу на неї буде єдиний за всю гру військовий, який носить маску-балаклаву.
  • Якщо при вході на Темну Долину вбити бандита відразу, без допиту, то Куля все одно невідомо як дізнається про все. Недоробка гри.
  • В ТЧ є баг з приводу південних воріт. Якщо стріляти по правій дверцяті так, щоб вона відкрилася максимально, то вона відламається, проте з лівими дверцятами такий фокус не пройде.
  • Тут в ЧН ГГ доведеться зустрітися зі своїми колегами і зруйнувати їх підступні задуми, які так і залишаються приховані мороком. Якщо Шрам надасть допомогу Свободі, лідер угруповання Чехов ще раз йому подякує і попросить не забивати голову зайвими питаннями: хто і навіщо найняв Найманців для ліквідації цілої угруповання. Хоча при цьому він озвучить свої здогадки: Військові або Долг.
  • В ТЧ можна взагалі не відкривати ворота, достатньо впритул підійти до них з правого або лівого країв. При цьому запит на перехід з'явиться автоматично.
  • У Темній долині можна знайти даремні предмети - гітару, радіо і ліхтарик.

Ключові місця Редагувати

Тінь Чорнобиля Редагувати

  • Вхід у лабораторію
  • Табір бандитів на недобудованій фабриці
  • Стара фабрика
  • Тунель
  • Завод (Темна долина)
  • Південні ворота
  • Бензоколонка
  • Міст
  • Баштовий кран
  • Вишки
  • Ферма в Темній долині
  • Болото (Темна долина)

Чисте Небо Редагувати

  • Ангар дядьки Яра
  • База «Свободи»
  • Бар «Ковток Свободи»
  • Барикада біля моста
  • Блокпост біля ферми
  • Блокпост біля елеватора
  • Виворотень
  • Гола стоянка
  • Дальня окраїна
  • Диспетчерська АЗС
  • Вогнище на базі
  • Крайній блокпост
  • Табір на болоті
  • Табір під яром
  • Табір посеред каміння
  • Табір біля бензоколонки
  • Зупинка
  • Острів
  • Польовий табір
  • Північні барикади
  • Старий вагончик
  • Стоянка у низинці
  • Стоянка на фермі
  • Стоянка під схилом
  • Тераса на даху
  • Хол заводу
  • Чахла стоянка
  • Болото (Темна долина)

Галерея Редагувати

S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля Редагувати

S.T.A.L.K.E.R.: Чисте Небо Редагувати

Мапи Редагувати

Випадкова вікі