FANDOM

Убити кровососів
Убити кровососів quest.jpg
Гра Тінь Чорнобиля Тінь Чорнобиля
Квестодавець *Похмурий
Умови виконання

Убити всіх кровососів

Нагорода

Убити кровососів — побічний квест у Тінь Чорнобиля.

Отримання квестуРедагувати

Даний квест завдання можна отримати у волівця Похмурого, який знаходиться із своїми двома товаришами біля будинку, що на краю невеликого селища. Розпитавши його, він розповість суть завдання.

Діалог із ПохмуримРедагувати

Похмурий: І чого тебе сюди занесло?
Мічений: Що, так погано?
Похмурий: Та коїться щось таке... Кровососи, вочевидь, у селищі завелися. Парочка наших якраз пішла туда, так й нема. Ну, а нам помирати нема охоти! Сидимо поки тут — вирішуємо, що далі робитимемо.
Мічений: Тобто самі ви не в курсі?
Похмурий: Аякже! Якщо тобі нема чого робити і голова е в порядку, можеш піти прогулятися селищем. Завалиш тварин — навіть Скнара розщедриться, це вже точно. Цеє!.. Адресу свою залиш! Як що станеться, лист рідним твоїм відправимо.
Мічений: Добре піду подивлюся.

Етапи проходження квестуРедагувати

  • Убити кровососів. Першого кровососа можна знайти біля цегляної вежі, де загинули два волівця про яких згадував Похмурий. Вбивши кровососа вирушаємо в глиб селища. Решта мутантів знаходяться у будинках, вхід в які забиті дошками. Для виконання квесту потрібно убити всіх кровососів у селищі. Їх буде близько п'яти. Термін виконання не зазначено.
  • Повідомити Похмурому про виконане завдання. Повідомивши волівця, що мутанти вбиті, одразу висвітиться що завдання виконане. Після цього з'явиться додаткове завдання — "Отримати нагороду за вбитих кровососів".
  • Сходити на базу «Волі» до Скнари за винагородою. Вирушаємо за заробленим.

НагородаРедагувати

ПриміткиРедагувати

  • Якщо кровососів убити до того, як узяти даний квест, то погодившись на нього провал неминучий. Річ у тім, що кровососи знову в тому селищі не з'являться.
  • Якщо взяти цей квест у Скнари, то він називатиметься "Знищити кровососів у селищі".
  • У "квестових" кровососів при обшуку немає щупалець кровососа.
  • Провал завдання не передбачений. Діалог із Похмурим повторюється заново, тому відмовитися від виконання квесту також не можна.
  • Якщо перед цим взяти цей самий квест у Скнари ("Знищити кровососів у селищі") і провалити його відмовившись виконувати, то все одно можна взяти це саме завдання у Похмурого (Убити кровососів). Однак виконавши квест, нагороди не буде, бо не відбудеться перехід на завдання "Отримати нагороду за вбитих кровососів".
  • Узявши цей квест у волівця Похмурого, можна піти до Скнари і взяти це саме завдання тільки під іншою назвою "Знищити кровососів у селищі". Оскільки ці квести однакові, то і нагорода за них одна. Однак бали до рейтингу будуть вдвічі більші.

Випадкова вікі