FANDOM

Убити сталкера-майстра
Мертвий майстер
Гра Тінь Чорнобиля(ico) Тінь Чорнобиля
Квестодавець Інформатор
Строк на виконання 1 день
Умови виконання

Вбити Майстра та повернутися за нагородою

Умови провалу

Не вбити ціль або не повернутися за нагородою в призначений строк

Нагорода

Артефакт «Мамине намисто»

Убити сталкера-майстра — побічний квест у Тіні Чорнобиля.

Отримання квестуРедагувати

Даний квест можна в будь-який час отримати в Інформатора. Він завжди знаходиться в барі «-05-0002100 рентген».

Виконання квестуРедагувати

Метою є сталкер на прізвисько Майстер. Найчастіше його можна зустріти на Армійських складах, у таборі одинаків. Знаходимо Майстра, вбиваємо його та повертаємося на локацію Бар за нагородою.

НагородаРедагувати

За вбивство Майстра Інформатор віддасть артефакт «-05-0007Мамине намисто».

ПриміткиРедагувати

  • Дивно, що звичайному інформаторові якимсь чином можуть заважати добре озброєні сталкери.

Також в описі завдання з КПК є цікавий запис:

" За вбивство кожного майстра найманець готовий добре платити. Чим менше майстрів, тим легше найманцям. "

Виходячи з цього, можна зробити припущення, що Інформатор або пов'язаний з найманцями, або сам ним є. Також в розмові з гравцем інформатор скаже "ми", що ще раз підтверджує його причетність до деякого угрупування.

  • Можна також одночасно узяти квести: "Убити Панотця Диодора" у Сидоровича, "Убити зрадника" у Лисого і "Убити сталкера по прізвиську Опудало" у Лукаша. Оскільки ці три сталкери спочатку розташовуються в одному місці.
  • Іноді Майстер може легковажно відправитися "гуляти" і потрапити в аномалію. Квест в цьому випадку вважатиметься виконаним і нагороду ГГ отримає.

Випадкова вікі