FANDOM

Харон
Харон.png
Прізвисько Харон
Ігри S.T.A.L.K.E.R.:
Тінь Чорнобиля
Ранг Майстер Майстер
Угруповання Моноліт
Рід діяльності

Лідер угруповання

Зброя
Спорядження Екзоскелет
Додаткова інформація

Харон — таємничий лідер «Моноліту». Незважаючи на те, що за наявною інформацією, він командує угрупуванням, цьому немає підтвердження. Харон не виходить на контакти з представниками інших угруповань Зони, і майже завжди знаходиться в Прип'яті, в штабі «Моноліту», який розташований в будівлі старого ДК «Енергетик» під охороною майстрів-монолітовців. 

Харона можна зустріти в STALKER: Тінь Чорнобиля. З ним не пов'язано жодних квестів і він не має діалогів з ГГ. Його можна тільки вбити, але трофеї будуть невеликими - його «Вінтар» і трохи спорядження. Під час проходження гри, можна взагалі уникнути контакту з Хароном.

Цікаві фактиРедагувати

  • Харон - єдина людина у S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля, що озброєна Гвинтарем.
  • В одному з вирізаних квестів Бармен дає завдання знайти і вбити свого старого друга, який давно пішов за випалювач і з чуток став монолітовцем. Швидше за все, мова йде саме про Харона. Звідси ж йде і пояснення того, що у фінальній версії гри Харон абсолютно неможливо переплітається із сюжетною лінією - квест з ним був банально вирізаний.
  • Харон - єдиний відомий лідер «Моноліту» за всі три гри.

Випадкова вікі