FANDOM

Недописана стаття(варіант-2).jpgЦе незавершена стаття!
Ви можете дописати її — додайте більше інформації.
Радіація(ico).pngУвага! Спойлери!
Нижче переказується сюжет гри або його елемент. Якщо ви не проходили гру — читати не рекомендується.

Чехов
Чехов.png
«Воля»
Прізвище Чехов
Ігри S.T.A.L.K.E.R.: Чисте Небо
Ранг Майстер Майстер
Угруповання Воля Воля
Рід діяльності

Лідер угруповання

Зброя
Спорядження Комбінезон «Страж волі»
Додаткова інформація

Чехов — один із засновників угруповання «Воля» та його лідер на 2011 рік.

Саме під час його командування розпочалась знаменита війна «Волі» з «Долгом», що має повністю протилежну ідеологію.

Опис Редагувати

Засновник угруповання «Свобода», яка бореться за відкриття Зони для всього світу. Чехов потрапив в Зону відразу після Другого викиду, разом з Щукіним. Вони вирішили заснувати угруповання на гроші, виручені від продажу дуже дорогих тоді артефактів. Незабаром група стала набувати розмаху. Першими в її ряди вступили такі відомі згодом особистості як Миклуха, Лукаш, Макс, Локі, Дядько Яр, Ашот, Ганжа, Костюк. Базою для молодої угруповання став будівельний комплекс і прилеглі до нього території в локації Темна долина. Поступово Свобода почала нарощувати вплив і стала однією з рівноважних сил в досить стабільному світі-Зоні. Але все змінив Великий Викид в 2011 році, який змінив Зону до невпізнання і вибив її з русла стабільності на довгі місяці. Почалася війна угрупувань за нові території. Свободу під керівництвом Чехова вдалося припинити напади найманців на пости та патрулі угруповання, а потім знищити і весь загін нападників в Долині. У цьому "свободівцям" допоміг Шрам. Він відшукав зрадника-Щукіна і знищив основні підходи найманців у тунелях.

При Чехова вперше зайшла мова про те, щоб "мочити долговцев" - так стверджував Орест, який складався на перших порах у Свободі. І Свобода почала активно воювати з Боргом.

Чехов, по розмовам "свободівців", після Великого Викиду одним з перших отримав звістку про відкриття нових проходів в незвідані території і спорядив великий загін (імовірно, Ліманськ і Рудий Ліс). Однак, наразившись в Лиманске на засідку снайперів Моноліту, загін був повністю знищений разом із загоном їх головного противника - Боргу. (Їх тіла бачить Шрам, коли з штурмовим загоном ЧН проходить по одному з кварталів Лиманска).

Загін Свободи на чолі з Костюком, з допомогою найманця Шраму захопив стратегічно важливу укрепточку - Армійські Склади, куди згодом перебазувалася Свобода. Можливо, вже після другого походу Стрілка до ЧАЕС. По всій видимості, під час або після цієї зміни дислокації бази Чехів і загинув. Однак, судячи по одному з схованок у Прип'яті, де в описі сказано, що речі належали лідеру Свободи, Чехов міг загинути там, організувавши і особисто очоливши похід туди.

Випадкова вікі