FANDOM

Чисте небо (угруповання)
Емблема «Чисте небо»
Зустрічається в Вирiзана з ТЧ Тiнь Чорнобилю

ЧН Чисте небо
Згадується в Поклик Прип'яті(ico) Поклик Прип'ятi

Емблема «Чистое небо» эмблема
Цілі
  • Дослідження Зони
Союзники

Вчені Вчені
Долг «Долг»
Одинаки Одинаки
Воля «Воля»
Найманці Найманці

Вороги

Бандити Бандити
Військові Військові
Моноліт «Моноліт»
Ренегати «Ренегати»
Одинаки Група Стрільця

Екіпірування
Лідери
Торговці
Контрольовані позиції

Дослідники проявів Зони, маловідомий клан, загублений десь у болотах. Достовірно ніхто не знає, яка їхня чисельність, чим вони займаються і яку мету переслідують.

Але ті рідкісні сталкери, що приходили з боліт, розповідають про хлопців у камуфляжі небесно-синього кольору.

ЗгадкиРедагувати

Одинаки розповідали (Вирізано)Редагувати

Вирізаний діалог з одинаками в Барі, останній раз можна почути у збірці 2205:

«Тааак, ось було угруповання... хех... по всій Зоні про нього легенди ходили... Говорили про них і хороше і погане, тільки мало хто правду знав. А правда-то в тому, що з Зоною вони впоратися хотіли, розкопували причини її появи. За що і полювали на них військові сталкери, тільки не знали, де шукати. Урядові організації щось знали, чого звичайним сталкерам знати не слід... так-то. В один прекрасний момент вони знайшли якусь дуже важливу інформацію і частина угруповання, разом із Стрільцем, рвонула до центру Зони. Половина групи полягла при підходах, але вони-таки добралися. Що з ними сталося потім, ніхто не знає. Згинули вони схоже. А тих, що залишилися в угрупованні, тим часом відловили да вирізали... і ніхто не вижив. Ось така от історія.»

Цікаві фактиРедагувати

  • Провідники «Чистого неба» — найчесніші в Зоні. Лише вони проводять членів свого угруповання безкоштовно, на відміну від інших провідників.

ГалереяРедагувати