FANDOM

Шкуродер
Шкуродер
Бандит
Прізвисько Шкуродер
Ігри S.T.A.L.K.E.R.: Чисте Небо
Ранг Новачок Новачок
Угруповання Бандити Бандити
Рід діяльності

Завідуючий тиром

Зброя
Спорядження Бандитська куртка
Додаткова інформація

Оно всігда круто шоб падальщиков чорнокрилих клятих покромсать!
— Шкуродер

Шкуродербандит, завідуючий тиром на базі угруповання на Смітнику. Його можна знайти біля основи крана за Депо, там і знаходиться тир. Біля бандита завжди сидять двоє його друзів: вся компанія ненавидить тварин, особливо птахів.

Шкуродер запропонує постріляти по воронах, є три варіанти гри:

  • На інтерес. Гра без грошей, щось на кшталт тренування.
  • На гроші. Потрібно вбити від однієї до чотирьох ворон, сума ставки змінюється в залежності від кількості. При виграші ви отримуєте свої гроші в подвійному розмірі. Ставки наступні:
    • 1 ворона — 300 RU
    • 2 ворони — 600 RU
    • 3 ворони — 900 RU
    • 4 ворони — 1200 RU
  • На рекорд. Вибір реального пацана. Стандартний рекорд обирається випадково, поб'єте його — отримаєте чималу суму грошей: кожна ворона оцінюється в 1000 RU. Отже, якщо ви поб'єте рекорд у 10 вбитих ворон — отримаєте 10000 RU.

ПриміткиРедагувати

  • Іноді відбувається баг, і Шкуродер виходить за паркан навколо ангара, після чого може легко загинути з різних причин. Найчастіше таке відбувається, коли повз Депо проходить загін будь-якого ворожого угруповання. Такий самий баг може відбутися і з Сікачем, який до того ж неозброєний.
  • Також буває, що вбиті ворони під час гри не зараховуються. Таке буває після перезавантаження збереження між іграми.

Випадкова вікі