FANDOM

Янтар (старий)
Янтар Build 1865 (6).jpg
Висохле озеро
Назва Янтар
Зустрічається в…

Вирiзаний

Сусідні локації
Угруповання

Вчені.png Вчені
Зомбовані.jpg Зомбовані

Мутанти

Зомбі

Ключові персонажі

Вчені.png Сахаров

Янтар - вирізана з «Тіні Чорнобиля» локація. Значно перероблена, пізніше була повернена в зовсім іншому вигляді.

ОписРедагувати

Озеро «Янтар». Всі, хто наближаються до озера, трапляються під невідомий контроль і йдуть по дзвінким від радіації дрібному дну в туман до центру озера. У далекій частині рівня мобільний науковий табір, який привезли рік тому. Місцеві вчені заміряють Зону, місцевий фон, намагаються вивчати місцеві визначні пам'ятки і особливо приділяють увагу дивному озеру «Янтар». Розрахунки показують, що з центру озера випускаються незрозумілі телепатичні «хвилі», які зомбують випадкових жертв. Перед викидом випромінювання озера різко посилюється і на короткий час охоплює величезну територію, всі, хто виявляються там, стають зомбі і, забувши про все, йдуть на озеро. Скільки накопичилося зомбі в центрі озера невідомо. Відомо лише те, що озеро завжди випускали телепатичні хвилі. Саме озеро обміліло після того, як його завалили «брудною» технікою і різним індустріальним мотлохом. Випромінювання від штучного дна настільки сильне, що людина практично миттєво отримує променеву хворобу важкого ступеня. У селі можна зустріти втрачених зомбованих сталкерів. Їхня зброя сильно зношена та радіоактивна. До центру озера веде дорога, проїхавши по якій, можна відбутися лише легким опроміненням. Дорогу будуть перегороджувати тільки зомбовані сталкери, солдати, вчені та зовсім втратили людську подобу зомбі. Зомбі частково озброєні. Також до центру озера ведуть кілька підземних комунікацій, які переплітаються в центрі.

Мобільна наукова лабораторіяРедагувати

Мобільна лабораторія виглядає як невеликий металевий бункер з маленькими тонованими вікнами. У передній частині виступає шлюзовий відсік. Лабораторія повністю герметична, здатна витримати практично будь-які пошкодження, як хімічні, так і фізичні. У Зону лабораторію доставляє вантажний вертоліт. Вона має все, що необхідно для життя протягом кількох місяців. На зовнішніх дверей шлюзу є кнопка виклику з вбудованою відеокамерою. Дружніх сталкерів пускають тільки всередину шлюзу, в лабораторію вхід категорично заборонений. У шлюзовому відсіку відбувається торгівля та спілкування сталкерів і вчених.
1. Вночі

  • Лабораторія законсервована
  • Шлюз відкривають тільки в екстрених випадках

2. Днем

  • З шлюзу виходять кілька вчених, беруть проби землі. Бродять з приладами, щось вивчають.

Сталкер підходить до першого івенту, спрацьовує сигнал виклику і через деякий час відкривається шлюзовi двері. Усередині шлюзу вже стоять двоє вчених в повному скафандрі, зі зброєю в руках. Один з них може дати завдання, купити артефакт або частину мутанта, а може і продати наукову екіпіровку.

Загибла мобільна лабораторія Z-06Редагувати

Почорнілий врослий в землю корпус мобільної лабораторії. Шлюзові двері відкриті, всередині в напівтемряві видно лабораторні столи, бруд, купи різноманітного наукового мотлоху. Лежать кілька трупів у пошкоджених скафандрах. Іноді сюди забрідають зомбовані сталкери.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі