FANDOM

100 порад із виживання у Зоні — елемент вікна завантаження гри S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип'яті.

Опис Редагувати

Являють собою випадково висвітлювані поради, які показуються під час завантаження гри під зображенням локації. По суті, всі поради побудовані на геймплейній частині і нічому більше. Деякі з них можуть серйозно допомогти гравцю-початківцю освоїтися, ветеранам серії більшість порад здадуться зовсім несуттєвими.

Список порад під час завантаження гри Редагувати

100 порад із виживання у Зоні 01.jpg

Порада №1. Горілка — дешева альтернатива протирадіаційним препаратам та найдоступніший спосіб знизити вплив радіації на організм.
Порада №2. Властивості зброї, захисного костюму чи шолома можна поліпшити в техніків у таборах сталкерів.
Порада №3. Кількість носимого вантажу прямо впливає на зниження витривалості. Велика вага обмежить мобільність, а надмірне навантаження не дозволить пересуватися взагалі.
Порада №4. За допомогою фільтрів у КПК можна приховувати й відображати різні типи оцінок на мапі. Кнопки керування фільтрами розташовані між зображенням мапи та рядком активного завдання.
Порада №5. Деякі костюми комплектуються інтегрованими шоломами. Носіння інших шоломів із такими костюмами неможливе.
Порада №6. Безпечно перечекати викид можна у надійній будівлі або під землею. За наближення викиду розташування найближчого укриття буде відображене у КПК.
Порада №7. Настильність — параметр зброї, що впливає на траєкторію польоту кулі, а зручність — на швидкість повернення прицілу у початкове положення.
Порада №8. Для зупинки кровотечі можна скористатися бинтом, армійською аптечкою або препаратом «Барвінок». Не зупинена вчасно кровотеча може завдати значної шкоди організму і скінчитися загибеллю.
Порада №9. Ефект від прийому медикаментів не є миттєвим, а деякі препарати відзначаються доволі тривкою дією. При цьому ефект препарату, прийнятого останнім, перекриває аналогічні ефекти від прийнятих раніше речовин.
Порада №10. Подробиці поточного завдання можна довідатися, утримуючи «TAB».
Порада №11. Щоби поповнити запаси патронів, розряджайте знайдену зброю. Для цього необхідно клацнути правою клавішею миші на зображенні зброї в рюкзаку, а потім обрати відповідну команду в контекстному меню.
Порада №12. Для швидкого використання предмета потрібно перетягнути його із вмісту рюкзака до однієї з чотирьох комірок швидкого доступу.
Порада №13. Детектор необхідний для пошуку артефактів. Досконаліші детектори полегшують пошук і допомагають знайти коштовніші артефакти.
Порада №14. Сталкери не пускають до табору людей зі зброєю в руках. Щоби сховати зброю, натисніть відповідну їй клавішу («1»,«2»,«3»,«4»).
Порада №15. Межі аномалії можна визначити, «прощупавши» їх болтами. Щоб приготувати болт до кидка, натисніть «6».
Порада №16. Одна з найпоширеніших небезпек у Зоні — радіація. Сильне опромінення організму призводить до погіршення стану здоров'я, а без належного лікування — до смерті.
Порада №17. Їжа не лише тамує голод, але й дещо поліпшує стан здоров'я.
Порада №18. Енергетичний напій тимчасово прискорює відновлення витривалості, що збільшує потенційну мобільність.
Порада №19. Вирушаючи в далеку вилазку, слід узяти із собою запас продуктів. Сильний голод негативно впливає на відновлення витривалості.
Порада №20. Відсутність запасу витривалості може обернутися втратою мобільності в критичний момент і зробить героя вразливим для супротивника.
Порада №21. Ступінь помітності для стороннього спостерігача можна контролювати за допомогою індикаторів видаваного шуму та видимості. Обидва індикатори розташовано в лівому верхньому куті екрана.
Порада №22. Детектор в одній руці не заважає взяти до іншої ніж, пістолет чи болт.
Порада №23. Деякі медикаменти підвищують рівень опірності організму шкідливим впливам і можуть виявитися єдиним порятунком під час вилазок до багатих на аномалії районів.
Порада №24. Символ у вигляді краплі крові у правому нижньому куті екрана попереджає про наявність кровотечі. Колір символу вказує на інтенсивність кровотечі.
Порада №25. Символ радіаційної небезпеки у правому нижньому куті екрана попереджає про радіаційне опромінення організму. Колір символу вказує на інтенсивність опромінення.
Порада №26. Взаємини із людьми прямо впливають на ціну пропонованих ними товарів та послуг. За поганих відносин не варто сподіватися на знижки; гарні відносини, навпаки, заохотять торговця запропонувати на продаж унікальний товар.
Порада №27. Для предметів у рюкзаку можна викликати додаткове контекстне меню, навівши курсор на потрібний предмет і натиснувши праву клавішу миші.
Порада №28. Попри всі свої корисні властивості, більшість артефактів є радіоактивними. Цей ефект можна компенсувати іншими артефактами, котрі поглинають радіацію.
Порада №29. Ніж є малоефективним проти ворогів, які мають вогнепальну зброю. Сфера його застосування — рукопашний бій та безшумне усунення супротивника.
Порада №30. Детектор — єдиний надійний спосіб перевірити наявність артефактів у аномальній зоні.
Порада №31. Більшість артефактів мігрують всередині аномалій і не можуть бути зафіксовані оком, доки їх не виявлять за допомогою детектора.
Порада №32. Ніч — час активності мутантів, тому сталкери важають за краще здійснювати вилазки у світлий час доби.
Порада №33. За сильного радіоактивного опромінення необхідно скористатися протирадіаційними препаратами або звернутися до медика. Якщо такої можливості немає, можна використати аптечку, щоб негайно знизити негативний вплив радіації на організм.
Порада №34. Більшість сталкерів можуть провести по околицях, але лише досвідчений проводир приставить до віддалених місць швидко та безпечно. Саме тому проводирі зазвичай беруть за свої послуги чималі гроші.
Порада №35. Прибуток можуть принести не лише артефакти, але й продаж надлишків спорядження. При цьому потрібно врахувати, що торговці не заплатять за спорядження його повну вартість і зовсім не стануть купувати пошкоджені речі.
Порада №36. Щоб полагодити зброю, костюм чи шолом, необхідно знайти техніка та, обравши потрібний предмет у вікні поліпшень, натиснути на кнопку ремонту.
Порада №37. АС-96/2 має унікальний режим стрільби із відсіканням по два постріли. У цьому режимі обидві випущені кулі влучають до однієї точки.
Порада №38. Щоб від'єднати встановлені на зброї глушник, оптичний приціл чи підствольний гранатомет, необхідно клацнути правою кнопкою миші на іконці зброї в рюкзаку і скористатися відповідною командою в контекстному меню.
Порада №39. Двоствольні дробовики можуть зробити два постріли майже одночасно.
Порада №40. Щоб не видавати зайвого шуму, можна пересуватися кроком, натиснувши «SHIFT», чи вприсяд, натиснувши «CTRL».
Порада №41. Дробовик — зброя малих дистанцій: чим далі знаходиться ціль, тим менш ефективним буде її використання.
Порада №42. Обираючи укриття від куль, необхідно враховувати матеріал, з якого воно зроблене. Дерев'яна дошка чи тонкий листовий метал не забезпечать надійного захисту - на відміну від, скажімо, залізобетонної стіни.
Порада №43. Не варто недооцінювати пістолети. Вони відзначаються високою забійною дією й дуже ефективні проти слабо броньованих супротивників.
Порада №44. Пряме влучення кулі в голову є смертельним для більшості супротивників.
Порада №45. У кожного виду мутантів Зони своя манера захисту та нападу. З огляду на це можна значно підвищити свої шанси на виживання.
Порада №46. Дистанцію кидка гранати можна регулювати, утримуючи «MOUSE 2».
Порада №47. Вороги можуть активно використовувати гранати — і використовуватимуть. Помітивши на екрані символ гранати, негайно залишіть ймовірну зону ураження.
Порада №48. Використовуючи стрибок з розбігу, можна долати великі ями й тріщини.
Порада №49. Ключові індикатори - стану здоров'я та витривалості - знаходяться у правому нижньому куті екрана.
Порада №50. Снайперські гвинтівки завдяки високій настильности й точності ідеально підходять для знищення супротивників на великих дистанціях. Однак у ближньому бою вони не настільки ефективні.
Порада №51. Влучність стрільби під час руху значно нижча, ніж із більш стійкого положення - стоячи або сидячи.
Порада №52. У суворих умовах Зони зброя та захисний комбінезон швидко зношуються. Зношена зброя стріляє менш точно і починає давати осічки, а зношений комбінезон втрачає захисні властивості.
Порада №53. Зона живе своїм життям. Це означає, що завжди є шанс зустріти мутанта чи ворожо налаштованого сталкера в нібито вже зачищеному районі.
Порада №54. У Зоні не можна втрачати пильність і покладатися на стару інформацію. Опинившись в якійсь аномальній зоні знову, можна виявити, що її не можна подолати за колишнім маршрутом.
Порада №55. Зазвичай артефакти не є статичними і поступово пересуваються всередині аномальних зон. У результаті бездумного проходження за артефактом можна легко трапити до аномалії.
Порада №56. Деякі медикаменти мають унікальні властивості - як, наприклад, препарат «Геркулес», котрий дозволяє на якийсь час збільшити потенційну вантажопідйомність, або препарат псі-блокади, що підвищує опірність впливу на психіку.
Порада №57. Деякі сталкери можуть запропонувати на продаж інформацію, унікальний товар або ж надати замовлення на конкретний артефакт.
Порада №58. У спілкуванні зі звичайними сталкерами можна отримати корисну інформацію про нові місця чи про події, що сталися останнім часом.
Порада №59. Після викиду в уже досліджених районах можуть з'явитися нові артефакти.
Порада №60. Комірки для розміщення зброї дозволяють використовувати будь-який її тип. Спробуйте підібрати найбільш зручну для себе комбінацію: автомат і дробовик, пістолет і снайперська гвинтівка, кулемет і гранатомет тощо.
Порада №61. Кожен торговець у таборі сталкерів може запропонувати свій особливий асортимент товарів. Скажімо, найкращий вибір медикаментів знайдеться, безсумнівно, в медика.
Порада №62. Потрапивши до табору сталкерів з опроміненням чи пораненням, можна розраховувати на безкоштовну допомогу з боку тутешнього медика.
Порада №63. Щоб не носити із собою зайвий вантаж, можна залишити свої речі в особистому ящику на території табору. Зазвичай такі ящики знаходяться неподалік від місць відпочинку.
Порада №64. За необхідності вбити час до певної години можна поспати у таборі. Для цього знайдіть підходяще місце для відпочинку, натисніть «F» та оберіть тривалість сну.
Порада №65. Базовий прилад нічного бачення на шоломі можна замінити на більш досконалий пристрій другого покоління, роздільна здатність якого є значно вищою.
Порада №66. Звертайте увагу на тріск лічильника Гейгера — він сигналізує про радіаційне випромінювання. Реагуйте і на сигнал аномальної небезпеки, що починає звучати поблизу від аномалії.
Порада №67. У Зоні завжди краще мати при собі пару запасних магазинів, оскільки вони можуть знадобитися в будь-який момент.
Порада №68. Періодичне збереження гри може істотно заощадити час - не буде потреби у повторному проходженні тих самих ділянок шляху.
Порада №69. Для раціонального застосування медикаментів необхідно знати їхні властивості. Уважно вивчіть опис кожного з препаратів.
Порада №70. Щоб дістати супротивника в укритті, можна скористатися гранатою. При цьому необхідно врахувати радіус ураження вибуховою хвилею та осколками, щоб не завдати шкоди союзникам.
Порада №71. Щоб викинути предмет з рюкзака, необхідно клацнути на потрібному предметі правою клавішею миші й скористатися відповідною командою в контекстному меню. Крім того, можна просто перетягнути предмет до лівої частини екрана.
Порада №72. Окремий пункт у налаштуваннях дозволяє задіяти автоматичне збереження гри у ключових точках.
Порада №73. Після повернення до табору рекомендується полагодити спорядження, продати непотрібні артефакти та поповнити запаси патронів і медикаментів.
Порада №74. Ступінь складності гри можна у будь-який момент відкоригувати в налаштуваннях.
Порада №75. Щоб зменшити шкідливий вплив на організм під час вилазки до аномальних зон, можна вдосконалити захисний костюм, використовувати протекторні властивості артефактів або ж застосувати відповідні медичні препарати.
Порада №76. Кожна одиниця зброї має свої унікальні характеристики точності бою, зручності, завдаваних пошкоджень і темпу стрільби. Це надає можливість кожному обрати найбільш підходящий зразок.
Порада №77. Окрім боєприпасів та зброї на трупах ворогів можна знайти інші цінні предмети, наприклад КПК із важливою інформацією.
Порада №78. Артефакти - не просто коштовний товар: найчастіше вони мають корисні властивості.
Порада №79. Багато об'єктів у Зоні характерні підвищеним радіаційним тлом, тому наближатися до них без відповідного захисту небезпечно.
Порада №80. Деякі види зброї можуть споряджатися регульованим далекомірним прицілом. Для регулювання прицільної дистанції використовуйте коліща миші.
Порада №81. Автоматична зброя дозволяє вести вогонь у кількох режимах. Для перемикання між режимами ведення вогню використовуйте «9» або «0».
Порада №82. Деякі місця не дозволяють пересуватися навіть у зігнутому положенні. Щоб присісти якнайнижче, натисніть «CTRL» і «SHIFT» одночасно.
Порада №83. Щоб зробити скриншот, натисніть клавішу «F12»
Порада №84. Щоб зменшити імовірність ураження під вогнем супротивника, можна вести стрільбу, визираючи з-за рогу. Для цього необхідно утримувати «Q» або «E».
Порада №85. Завдяки вбудованому цілепокажчику бінокль дозволяє не лише розглянути віддалені об'єкти, але й швидко виявити супротивника, який знаходиться серед них. Щоб використати бінокль, натисніть «5».
Порада №86. Щоб включити або виключити ліхтарик, натисніть «L».
Порада №87. Щоб приготувати до кидка болт, натисніть «6».
Порада №88. Включити й відключити вбудований до шолома прилад нічного бачення можна, натиснувши «N».
Порада №89. Натискання «F1, «F2», «F3» або «F4» дозволяє використати відповідний предмет на панелі швидкого доступу.
Порада №90. У КПК зберігаються мапа місцевості, інформація про поточні завдання, особиста статистика та історія повідомлень. Для активації КПК натисніть «P».
Порада №91. Для пошуку артефактів необхідно дістати детектор. Щоб зробити це, натисніть «O».
Порада №92. Щоб призупинити гру, натисніть «PAUSE».
Порада №93. Швидке збереження відбувається за натискання «F5». Завантаження останнього збереження - за натискання «F9».
Порада №94. Біг - найшвидший вид переміщення, хоча й призводить до швидкої втрати запасу сил. Для переходу до цього виду пересування натисніть «X».
Порада №95. У режимі прицілювання кулі лягають у ціль набагато точніше, ніж за стрільби навскидь. Для використання прицілу натисніть «MOUSE 2».
Порада №96. За наявності на зброї підствольного гранатомета переключення між режимами стрільби «автомат» і «гранатомет» здійснюється натисканням «B».
Порада №97. За наявності кількох видів патронів для поточної зброї потрібний вид обирається натисканням «Y».
Порада №98. Щоби перезарядити зброю до повного використання патронів у магазині, натисніть «R».
Порада №99. Щоб випустити зброю з рук, натисніть «G».
Порада №100. Щоб заглянути до вмісту свого рюкзака, натисніть «I».

Список порад під час завантаження гри в мультиплеєріРедагувати

100 порад із виживання у Зоні 02.jpg

Порада №1. За убитих ворогів та знайдені артефакти нараховуються очки, необхідні для рангового зростання. Після досягнення чергового рангу стають доступними нові зброя, броня та спорядження.
Порада №2. «ПОЛЮВАННЯ ЗА АРТЕФАКТОМ»: Щоб виграти, необхідно доставити на свою базу певну кількість артефактів.
Порада №3. «СМЕРТЕЛЬНИЙ МАТЧ»: Щоб виграти, необхідно набрати найбільшу кількість очок за вбивства.
Порада №4. «КОМАНДА ПРОТИ КОМАНДИ»: Для перемоги члени команди мають набрати більшу кількість очок за вбивства, ніж команда супротивника.
Порада №5. «ЗАХОПЛЕННЯ АРТЕФАКТУ»: Щоб виграти, необхідно доставити на свою базу певну кількість артефактів супротивника.
Порада №6. «ЗАХОПЛЕННЯ АРТЕФАКТУ»: Щоби повернути викрадений артефакт на базу, потрібно вбити супротивника, який несе артефакт, і підібрати останній, натиснувши «F».
Порада №7. «ПОЛЮВАННЯ ЗА АРТЕФАКТОМ»: Артефакт можна зруйнувати, активувавши його. Для цього необхідно дістати артефакт, натиснувши «7», а потім натиснути «MOUSE 1».
Порада №8. Під час перенесення артефакту пересуватися бігом неможливо.
Порада №9. Артефакт або гравець, що його несе, відображаються на мінікарті. Якщо артефакт знаходиться далеко, напрямок на нього відображається стрілочкою.
Порада №10. Енергетичний напій тимчасово прискорює процес відновлення витривалості, що дозволяє збільшити середню тривалість бігу.
Порада №11. Димові гранати можуть бути використані для прихованого викрадення артефакту або ж для маскування бійців від очей супротивника.
Порада №12. У режимі гри «Усі проти всіх» запас патронів необмежений.
Порада №13. У лівій частині меню закупівель знаходяться п'ять закладок: пістолети, основна зброя, спорядження, боєприпаси, медикаменти. Вибір потрібної закладки демонструє асортимент, доступний для поточного ігрового рангу.
Порада №14. У правій частині меню покупок розміщено чотири слота швидкої закупівлі. Натискання на зображення дискети зберігає поточний набір спорядження, а на відповідний номер — завантажує його. У четвертому слоті автоматично зберігається останній придбаний набір.
Порада №15. За наявності більш ніж одного виду зброї переключатися між ними можна повторним натисканням «9» або «0».
Порада №16. Влучення кулі в око тягне за собою миттєву смерть незалежно від ступеня захищеності бронею.
Порада №17. Артефакт можна активувати, створивши аномалію. Для цього необхідно витягти артефакт, натиснувши «7», і зажати «MOUSE 1». Пам'ятайте, що аномалія становить небезпеку як для супротивників, так і для самого творця.
Порада №18. Комбінезон «СЕВА» допоможе вижити в аномалії або зоні радіоактивного зараження.
Порада №20. Щоб від'єднати встановлені на зброї глушник, оптичний приціл чи підствольний гранатомет, необхідно клацнути правою кнопкою миші на зображенні зброї у вмісті рюкзака та скористатися відповідною командою в контекстному меню.
Порада №22. Аби не видавати зайвого шуму, можна пересуватися кроком, натиснувши «Shift», або навприсяд, натиснувши «Ctrl».
Порада №23. Дробовик працює на малих дистанціях: чим далі знаходиться ціль, тим менш ефективним буде використання цієї зброї.
Порада №24. Обираючи укриття від куль, необхідно враховувати матеріал перешкоди. Дерев'яна дошка чи тонкий листовий метал не забезпечать надійного захисту — на відміну від, скажімо, залізобетонної стіни.
Порада №27. Прискорене пересування, стрибки та поранення істотно зменшують витривалість.
Порада №29. Вороги можуть активно використовувати гранати - і використовуватимуть. Помітивши на екрані символ гранати, негайно залишіть ймовірну зону ураження.
Порада №33. Точність вогню під час руху значно нижча, ніж із позиції стоячи або сидячи.
Порада №35. На міні-карті схематично відображено позицію артефакту щодо гравця. Якщо стрілка вказує нагору — артефакт знаходиться на північ позиції гравця, якщо вниз - на південь.
Порада №36. Є сенс підбирати рюкзаки вбитих, аби заробити додаткові гроші: надлишки підібраного спорядження можна продати на базі.
Порада №37. Союзника, який несе артефакт, слід прикривати за будь-яку ціну.
Порада №38. Щоб дістати супротивника в укритті, можна скористатися гранатою. При цьому необхідно врахувати радіус ураження вибуховою хвилею та осколками, щоб випадково не зачепити союзника.
Порада №39. Постійний зв'язок зі своєю командою можна підтримувати за допомогою голосових повідомлень. Меню повідомлень викликається натисканням «Z» або «C».
Порада №40. Голосування ініціюється натисканням «F5».
Порада №41. Для перегляду результатів гри натисніть «Tab».
Порада №42. Щоб відродитися після загибелі, після закінчення часу очікування натисніть «Spase».
Порада №43. Щоб відкрити меню покупок, натисніть «И», знаходячись у межах бази.
Порада №44. Загальний текстовий чат можна відкрити натисканням «Б». Для спілкування у чаті лише із членами своєї команди використовуйте «Ю».
Порада №45. Біг - найшвидший вид переміщення, хоча й пов'язаний зі швидкою втратою запасу сил. Для переходу до цього виду пересування натисніть «X».
Порада №46. У режимі прицілювання кулі лягають в ціль набагато точніше, ніж за стрільби навскидь. Для використання прицілу натисніть «MOUSE 2».
Порада №47. За наявності на зброї підствольного гранатомета переключення між режимами стрільби «автомат» і «гранатомет» здійснюється натисканням «V».
Порада №49. Щоб перезарядити зброю до повного використання патронів у магазині, натисніть «R».
Порада №51. Щоб переглянути вміст свого рюкзака, натисніть «I».
Порада №52. Автоматична зброя дозволяє вести вогонь у двох-трьох режимах. Для переключення між режимами використовуйте «0» або «9».
Порада №53. Деякі місця не дозволяють пересуватися навіть у зігнутому положенні. Для того, щоб присісти якнайнижче, натисніть «Ctrl» і «Shift» одночасно.
Порада №54. Щоб зробити скриншот, натисніть клавішу «F12».
Порада №55. Щоби визирнути з-за рогу, натисніть «Q» або «E». Врахуйте, що вести вогонь у такому положенні неможливо.

Примітки Редагувати

  • Всі кнопки вказані за замовчуванням.
  • Деякі поради із завантаження мультиплеєра та основної гри є однаковими.
  • Текст усіх порад взятий із файлів гри, тому якщо в них є помилки не поспішайте виправляти.

Випадкова вікі