FANDOM

M209
Ігри Всі ігри серії
Підствольний гранатомет М209 - підствольний гранатомет, присутній у всій серії. Однозарядний підствольний гранатомет, встановлюваний на автоматичні гвинтівки країн НАТО. У Зоні такими є ТРС-301, СГІ-5к і ГП37 . Для спорядження використовуються гранати M203. Гранатомет дуже корисний у бою зі скупченнями ворогів, з броньованими супротивниками і живучими мутантами. Застосовується сталкерами майже всіх угрупувань.

Ігровий опис Редагувати

Тінь Чорнобиля
Підствольний гранатомет для гвинтівок НАТО. Боєприпаси - гранати M209.

Чисте Небо Підствольний гранатомет для гвинтівок блоку НАТО. Для спорядження використовуються боєприпаси М209.

Поклик Прип'яті
Модифікація однозарядного гранатомета М203 з укороченим на три дюйми стовбуром і кріпленням для установки на планку Пікатінні. Завдяки зміні кріплення дана модель знайшла дуже широке застосування в усьому світі.

Боєприпаси Редагувати

  • Граната М209 - основний боєприпас для даного підствольного гранатомета, зустрічається у всіх частинах гри.

Встановлюється на: Редагувати

Цей гранатомет можна встановити на дані зразки зброї:

Встановлений на: Редагувати

На даних зразках зброї цей гранатомет вже встановлений:

Як отримати Редагувати

ТЧ

ЧН

  • У продажу у Ашота після виконання сюжетного квесту з Волею.

ПП

  • У південно-східному куті станції переробки відходів, за кабіною вантажівки.
  • У західному корпусі госпіталю в Прип'яті.
  • З'являється в продажу у Сича після виконання його завдання «Привабливий бізнес» та завдання Бороди з пошуку «Компаса».
  • У продажу у Гавайця після отримання досягнення «Друг «Волі».

Примітки Редагувати

  • У ТЧ і ЧН цей гранатомет носить назву «M209». В ПП назва змінюється на реальну.
  • У житті цей гранатомет має значно більшу швидкість польоту гранати, ніж у грі.
  • Даний гранатомет в житті не вельми поширений, зважаючи на наявність інших, більш довгоствольних варіантів.
  • Незважаючи на свою рідкісність у грі, має сумнівну ефективність і практично повну даремність - потужність вибуху гранатометного пострілу менше, ніж у ручних гранат РГД-5 і майже втричі менше, ніж у Ф-1. До того ж, гранати М203 мають більшу вагу, ніж ручні гранати. Ймовірно, це було зроблено заради балансу.
  • Граната з М209 летить на маленьку відстань - близько 30 метрів.

Випадкова вікі